آزادسازی کدهای اعضای بدهکار به دلیل کمبود کدهای بین المللی قابل ارائه به تولید کنندهایی که کالای خودرا در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می کنند اتفاق می افتد.
از اینرو تمامی اعضایی که حق اشتراک سالانه خودرا پرداخت نمی کنند و از تاریخ غیر فعال شدنشان بیش از ۳ سال گذشته است این بدان معناست که ایشان از بارکدهای ثبت شده برای محصولاتش استفاده نکرده و با این بارکدها محصولی در چرخه بازار ندارد.
در این صورت است که کد عضویت ایشان آزاد شده و برای متقاضی بعدی ثبت می گردد.
تداخل بارکدهای فروشگاهی مابین کسی که قبلا کد عضویتی را در اختیار داشته و شخصی که درحال حاضر مالک آن کد می باشد ممکن است اتفاق بیفتد، در اینصورت از نظر حقوقی اولویت با کسی است که کد عضویت به نام اوست نه کسی که قبلا مالک آن کد عضویت بوده.
پاسخی بگذارید